کاشی و سرامیک تبریز برج ایرانی را در بر گرفت

سطوح کاشی های سرامیکی در مقابل کاشی و سرامیک تبریز جذاب و سازگار هستند و این نوع کاشی‌ها اغلب در آشپزخانه‌ها و حمام‌ها برای کف‌پوش‌ها و همچنین برای دیوارها و پشت‌پاشی‌ها استفاده می‌شوند.

کاشی‌های محبوب در رنگ‌ها و طرح‌های مختلفی برای مطابقت با دکور موجود شما یا کمک به طراحی آیتم‌های جدید در دسترس هستند و قبل از اینکه تصمیم بگیرید کدام سبک برای شما ایده آل است، تفاوت بین کاشی چینی و کاشی و سرامیک را بیاموزید.

برای کشف مزایای انتخاب کاشی چینی و معایب استفاده از کاشی و سرامیک در پروژه بعدی خود به خواندن ادامه دهید و کاشی و سرامیک و کاشی چینی از جهات مختلفی با یکدیگر قابل مقایسه هستند.

پس از نصب محصولات، معمولاً تشخیص آنها با یک بازرسی معمولی آسان نیست و کاشی‌های چینی و سرامیک هر دو از خاک رس ایجاد می‌شوند و در کوره پخته می‌شوند، اما از نظر فنی، پرسلان نوع تصفیه‌شده‌تری از سرامیک است.

خاک رس های سرامیکی برای مدت زمان کوتاه تری در دماهای پایین تر پخته می شوند، در حالی که خاک رس های چینی برای مدت طولانی تری در دمای بالاتر پخت می شوند و هنگام انتخاب بین کاشی چینی و سرامیک، هر گزینه دارای مزایا و معایبی است که منحصر به خود است.

 

این جعبه نشان می دهد که کاشی های تازه به دست آمده سرامیکی یا چینی هستند و انجمن آزمایش و مواد آمریکا سیستم صدور گواهینامه (ASTM) را به تولیدکنندگان چینی ارائه می دهد.

چندین قانون سرانگشتی می تواند به شما کمک کند تا مشخص کنید کاشی سرامیکی است یا چینی، صرف نظر از شل بودن یا نصب قبلی آن و رنگ کاشی چینی در سراسر مواد یکنواخت است و چینی بدون لعاب ترک خورده یا خرد شده رنگ یکنواخت خود را در تمام ضخامت خود حفظ می کند.

طبیعی است که کاشی و سرامیک لعاب سطحی داشته باشد، اگرچه خرد شدن گاهی اوقات می تواند رنگ دیگری را در زیر نمایان کند و ظروف چینی صیقلی زیباتر از سفال های صیقلی به نظر می رسند.

بخش های شل کاشی باید برگردانده شوند و سطح کاشی و سرامیک بدون لعاب بافتی شن دار خواهد داشت و پرسلن با بافت دانه ریزتر در لمس صاف تر احساس می شود.

کاشی‌های سرامیکی کمی سبک‌تر از کاشی‌های چینی هستند، زیرا کاشی‌های سرامیکی چگالی کمتری نسبت به کاشی‌های چینی دارند و تفاوت اصلی بین کاشی چینی و سرامیک در ترکیبات مختلف و روش های ساخت آنها است.