جوراب نوزادی عروسکی نحوه پوشش خود را دارد

اگر کودکی دارید (یا با کودکی کار می‌کنید) که برای یادگیری نحوه درآوردن یا پوشیدن جوراب نوزادی عروسکی تلاش می‌کند، این ترفند هوشمندانه OT را که در ویدیوی 30 ثانیه‌ای من در زیر نشان داده شده است، امتحان کنید.

تنها چیزی که نیاز دارید چند کش مو، اسکرانچ مو یا کش معمولی است و همانطور که کودک یاد می گیرد آنها را روی پا بکشد، آنها را بالای مچ پا بکشد و سپس آنها را در بیاورد، آنها مفاهیم اولیه مورد نیاز برای پوشیدن و درآوردن جوراب را تمرین می کنند! و نه تنها از لحاظ بدنی پوشیده و بلند می شوند، بلکه مهارت های اساسی مورد نیاز برای موفقیت را با جوراب نیز تمرین می کنند.

این شامل هماهنگی دو طرفه (دو طرفه)، کنترل وضعیتی (نشستن بدون از دست دادن تعادل)، برنامه ریزی حرکتی (برنامه ریزی و اجرای یک کار حرکتی جدید)، آگاهی بدن، توجه و مهارت های دستی است و تمام آن قدرت رشد در یک فعالیت کوچک ساده!

اگر نوارهای لاستیکی اثری روی پوست بگذارند، خیلی سفت هستند و اسکراچ های پارچه ای مانند این ها بهترین گزینه برای شروع کار هستند.

جوراب نوزادی عروسکی
جوراب های فشاری برای افرادی که از دیابت و سایر بیماری ها رنج می برند مفید است و این جوراب ها همچنین با ترویج گردش خون مناسب، سلامتی همه جانبه را افزایش می دهند.

بسیاری از بزرگسالان شگفتی های جوراب فشاری دیابتی را تجربه کرده اند و بسیاری از آنها به مزایای آن سوگند یاد می کنند و اما آیا می‌دانستید که جوراب‌های فشرده نیز برای کودکان شما مناسب هستند؟

این جوراب ها در اصل به دلایل درمانی ساخته شده اند و اما امروزه، کودکان خردسال اکنون می توانند مزایای جوراب فشرده سازی کودکان را در سنین پایین تجربه کنند.

این جوراب های تخصصی برای پوشیدن روزمره ساخته شده اند و ماندگاری طولانی دارند، به خصوص زمانی که با مواد مناسب ساخته شده باشند و در این مقاله قصد داریم در مورد تمام مواردی که باید در مورد جوراب های فشاری کودکان بدانید صحبت کنیم.