جوراب کالج ترک واریس را از بین می برند

جوراب های فشرده با بهبود جریان خون در پاهای شما کار می کنند و فشرده شدن جوراب کالج ترک به آرامی جریان خون را به سمت بالا فشار می دهد و به جلوگیری از تورم و حتی لخته شدن خون کمک می کند.

برای مثال، اگر متوجه تورم پاهای خود یا ظاهر شدن رگ های واریسی شده اید، ممکن است تعجب کنید که آیا جوراب های فشاری ایده خوبی هستند یا خیر.

بسیاری از افراد می توانند از جوراب های فشاری پس از جراحی، در دوران بارداری یا زمانی که پاها احساس درد، تورم یا سنگینی می کنند، بهره مند شوند.

با این حال، قبل از رفتن به فروشگاه یا مرور آنلاین، در اینجا مواردی وجود دارد که باید در نظر بگیرید تا مطمئن شوید که حداکثر سود را از جوراب‌های فشرده می‌برید.

همه جوراب های فشرده سازی یکسان ایجاد نمی شوند و دکتر ایچینوز توضیح می‌دهد: «کیفیت مواد، اندازه، دوام و میزان فشرده‌سازی یا فشاری که لباس ایجاد می‌کند، همه به محصول نهایی می‌رسد.

جوراب کالج ترک

برخی از شلنگ های پشتیبانی بسیار مقرون به صرفه با اندازه گیری دقیق پای شما اندازه نمی شوند و آنها دارای برچسب کوچک، متوسط و بزرگ هستند، اما میزان فشرده سازی ارائه شده مشخص نیست.

اندازه و مقدار فشرده سازی را در نظر بگیرید و دکتر ایچینوز به بیماران توصیه می کند که اندازه و میزان فشرده سازی مورد نیاز خود را بدانند.

ارائه‌دهنده مراقبت‌های بهداشتی به شما در مورد سطح فشاری که نیاز دارید توصیه می‌کند و همچنین پای شما را اندازه‌گیری می‌کند تا مطمئن شوید که در یک جوراب فشاری مناسب قرار گرفته‌اید و  با این حال، می توانید خود را برای جوراب های فشرده نیز اندازه گیری کنید.

صبح قبل از بروز تورم، دور مچ پا (دور مچ پا)، دور ساق پا و طول ساق پا (از زانو تا پاشنه در حالت نشسته و پاها با زاویه 90 درجه) اندازه گیری کنید و از راهنمای اندازه گیری روی بسته بندی جوراب فشرده استفاده کنید تا مناسب خود را پیدا کنید.