کفش کار ایمنی پاتن در پای این فرد معروف دیده شد

یک برنامه کفش ایمنی شرکتی مکانی عالی برای شروع کار برای ایجاد یک محیط کار ایمن تر است و یک برنامه قوی شرکت ها را قادر می سازد تا کفش کار ایمنی پاتن مقاوم در برابر لغزش را با نرخ های تخفیفی برای کارکنان خود ارائه دهند و یک برنامه موفق به شرکت ها کمک می کند تا 80 درصد از تصادفات لغزش و سقوط را کاهش دهند و کاهش تصادفات در محل کار می تواند هزینه های نهایی را کاهش دهد و رضایت کارکنان را تقویت کند – که در نهایت باعث رشد و بهره وری شرکت می شود.

غرامت کارگران هزینه های پزشکی، دستمزدهای از دست رفته و هزینه های توانبخشی کارکنانی را که به دلیل شغل یا محیط کاری خود مجروح یا بیمار شده اند را پوشش می دهد و اگرچه بیمه غرامت کارگران در بیشتر صنایع مورد نیاز است، بسیاری از شرکت ها سالانه بیش از حد برای حق بیمه کارگران هزینه می کنند و در واقع، لغزش شغلی و صدمات ناشی از سقوط، هر ساله 70 میلیارد دلار غرامت و هزینه های درمانی کارگران را برای کارفرمایان و کارمندان هزینه می کند.

بر اساس اداره آمار کار، به ازای هر 100 کارگر تمام وقت در بخش خصوصی و دولتی، 3 و 5.1 ادعای حقوق کارگران ثبت می شود و امروزه، 85 درصد از این ادعاها را می توان به سقوط کارمندان بر روی زمین های صاف ردیابی کرد و بدون شک، بسیاری از این لغزش‌ها با کفش‌های ضد لغزش مناسب قابل پیشگیری بود و این یک مزیت می باشد.

شایان ذکر است که یک برنامه کفش ایمنی قوی می تواند تعداد لغزش ها و سقوط هایی را که شرکت شما در هر سال تجربه می کند کاهش دهد. در واقع، برنامه ایمنی شرکتی Shoes For Crews® می‌تواند هزینه‌های لغزش و سقوط را تا 80 درصد کاهش دهد و به کاهش قابل توجه هزینه‌های غرامت سالانه کارگران کمک کند.