کاشی‌های چینی بسیار سخت‌تر هستند

همیش می‌گوید: «جایی که کاشی‌ها را اضافه می‌کنید، بر نوع کاشی سرامیک ایفا هایی که می‌خواهید به آن بروید تأثیر می‌گذارد. به عنوان مثال، آیا کاشی قرار است به صورت خارجی یا داخلی استفاده شود؟ اگر به صورت خارجی باشد، آیا این ماده ضد آب و مقاوم در برابر لغزش است؟ اگر به صورت داخلی کاشی برای رفت و آمدهای سنگین پا مناسب است، آیا می توان از آن با گرمایش از کف استفاده کرد، آیا به طور مرتب نیاز به آب بندی دارد یا به اندازه کافی سبک است که بتوان از آن به عنوان دیوارپوش استفاده کرد؟ ممکن است محصولی را دوست داشته باشید، اما بسیار مهم است که بررسی کنیدکاشی لعابدار در فضای مورد نظر کار می کند، آخرین چیزی که می خواهید کاشی های ترک خورده یا سنگی است که وقتی در یک منطقه نامناسب قرار می گیرند، لغزنده باشد.

آماندا تلفورد موافق است و می‌گوید: «در نظر گرفتن مواد کاشی مناسب برای کف در مناطق پرترافیک مانند آشپزخانه‌ها، راهروها، باغ‌ها و دیگر مناطق نشیمن با کاربری بالا بسیار مهم است.

ما همیشه استفاده از کاشی سرامیک مربعی های چینی را به کاشی های سرامیکی در این مناطق توصیه می کنیم. کاشی‌های چینی بسیار سخت‌تر هستند و می‌توانند هر روز، زندگی پرمشغله را تحمل کنند و سال‌ها دوام خواهند داشت. کاشی تزئینی آشپزخانه های سرامیکی کمی سخت‌تر هستند، اما برای هر کاربرد دیواری، یا مکان‌های کم ارتفاع با ترافیک سبک یا پابرهنه مانند حمام‌های کوچک یا رخت‌کن کاملاً مناسب هستند.

  • منابع:
    1. 7. NOT PICKING THE RIGHT TILE FOR THE JOB

  • تبلیغات: 
    1. سیم کشی با کابل مفتولی الکترونیکی
    2. رشته سوپ مناسب سبد غذایی
    3. رشته سوپ کلاسیک خوشمزه
    4. توت فرنگی یک محصول نقدی بسیار مغذی و مفید