پیراهن مردانه تترون بروجرد از ایده کودکی طراحی شد

یک پیراهن آبی روشن با کت و شلوار آبی سرمه ای به نظر می رسد و می تواند با کراوات سرمه ای ست شود اما واقعاً پیراهن مردانه تترون بروجرد با کراوات قرمز، شرابی یا حتی نارنجی و قهوه ای متمایز خواهد شد و با این وجود، با یک کت و شلوار زغالی یا خاکستری متوسط به همان اندازه چشمگیر به نظر می رسد و نشان می دهد که تلاش کرده اید و توانایی هماهنگی رنگ دارید و به عبارت دیگر، شما مقداری تلاش کرده اید تا خوب به نظر برسید.

من ترجیح می دهم حداقل دو پیراهن آبی روشن با رنگ های کمی متفاوت داشته باشم زیرا چشمان ما در درک جزئیات بسیار خوب هستند و حتی اگر با همان کت و شلوار ظاهر می شوید، تغییر اندکی رنگ پیراهن و اضافه کردن کراوات متفاوت می تواند باعث شود که لباس کاملا متفاوتی بپوشید.

در همان یادداشت، هر پیراهن می تواند یقه های متفاوتی داشته باشد و فراموش نکنید که پهنای گره کراوات خود را با سبک یقه خود مطابقت دهید تا آن خاصیت طنزآمیز بیشتری داشته باشید.

پیراهن مردانه تترون بروجرد

نکته حرفه ای: مقداری پنبه مصری را امتحان کنید و هرگز نمی خواهید چیز دیگری بپوشید.

#3 پیراهن صورتی روشن

پیراهن صورتی Turnbull & Asser
پیراهن صورتی روشن Turnbull & Asser
یکی از مورد علاقه های شخصی من پیراهن صورتی روشن است و این یک رنگ همه کاره فوق العاده است که اغلب با زنان و زنانگی مرتبط است و مردم کمی می دانند که مردان در گذشته صورتی می پوشیدند زیرا این رنگ مردانگی را نشان می داد زیرا سایه ای از قرمز بود و قرمز رنگ شور، آتش و قدرت است و پس از جنگ جهانی دوم جامعه رنگ آبی را برای پسران و صورتی را برای دختران تعیین کرد.

برای پوشیدن یک پیراهن صورتی روشن نیاز به اعتماد به نفس دارد، اما چیزی که آن را عالی می کند حدس زدید همه کاره بودن آن است و می تواند با کت و شلوارهای زیادی کار کند اما با یک کت و شلوار سرمه ای احساس راحتی بیشتری می کند و آنها به خوبی از یکدیگر تعریف می کنند و شما در مورد انتخاب خود یا حداقل برخی از ظاهرها تعریف خواهید کرد و کفش های قهوه ای را به مخلوط اضافه کنید و برای فرش قرمز آماده هستید.