پنیر سفید میهن ابتدا در این شهر فرآوری شد

4. کلسترول شما را بهبود می بخشد
با حفظ سلامت قلب، یک میان وعده پنیر سفید میهن ممکن است کلسترول شما را کاهش دهد و یک تجزیه و تحلیل در سال 2015 از کارآزمایی‌های تصادفی‌سازی و کنترل‌شده (استاندارد طلای پژوهش) در Nutrition Reviews، کلسترول خون افرادی را که رژیم غذایی تجویز شده‌ای شامل کره یا پنیر مصرف می‌کردند، مقایسه کرد.

اگرچه هر دو رژیم تقریباً مقدار یکسانی از چربی و کالری اشباع شده داشتند، پنیر خواران آزمایشات خود را با کلسترول تام و LDL کمتری نسبت به همتایان خود که کره خوار بودند به پایان رساندند و کلسترول HDL “خوب” آنها نیز پایین تر بود، هر چند برعکس آنچه شما می خواهید.

تغییرات کلسترول می تواند به دلیل توانایی کلسیم در انتقال چربی به روده شما باشد تا شما آن و کالری های مرتبط با آن را جذب نکنید (مقدار کلسیم در پنیر بسیار بیشتر از کره است). ویتامین K2 که در محصولات لبنی تخمیر شده مانند پنیر یافت می شود نیز ممکن است نقش داشته باشد.

پنیر سفید میهن

بیشتر بدانید: 10 ماده غذایی که به کاهش کلسترول کمک می کند

5. شما را قوی تر می کند
خوردن تقریباً یک فنجان پنیر ریکوتا در روز به مدت 12 هفته باعث افزایش توده عضلانی و بهبود تعادل در بزرگسالان سالم بالای 60 سال شد و محققان این مطالعه – که در سال 2014 در مداخلات بالینی در پیری منتشر شد – گفتند که پروتئین های شیر کازئین و آب پنیر ممکن است باعث سوخت رسانی شوند

فواید پنیر به بافت خامه ای لذت بخش آن محدود نمی شود و این غذای غنی از مواد مغذی سرشار از کلسیم و پروتئین است و مشخصات مغذی چشمگیری دارد.

از فواید پنیر می توان به تقویت سلامت استخوان و دندان، کاهش فشار خون، افزایش وزن و محافظت در برابر سرطان اشاره کرد و در این مقاله مزایای پنیر، مشخصات غذایی آن، نحوه استفاده از آن برای حداکثر فواید و هر گونه عوارض جانبی بالقوه مورد بحث قرار می گیرد.