هدیه میلیاردی گل سانسوریا رنگی به یک مرد فقیر

گیاه مار گیاهی بسیار مشخص است که به طور فزاینده ای در حال تبدیل شدن به یک ساکن در خانه ها و آپارتمان ها است و برای همه مناسب است و از یک متخصص با تجربه گل تا یک عاشق گیاه تازه کار ابراز که گل سانسوریا رنگی یکی از گونه های متعلق به گروه ساکولنت ها است، بنابراین آبیاری کم به آن آسیبی نمی رساند.

سانسویریا چه نوع گیاهی است؟
Sansevieria یک گیاه آپارتمانی است که دارای برگ های تزئینی مشخصی است و رشد آن بسیار آسان است که تا همین اواخر یک گیاه اداری رایج بود، اما در بسیاری از خانه ها دوباره ظاهر شد و به طور فزاینده ای محبوب می شود.

به خاطر داشته باشید که این گیاه که به گیاه مار یا زبان مادرشوهر نیز معروف است در خانه بسیار مفید است و هوا را از سموم و آلاینده های مختلف تصفیه می کند و به همین دلیل یک گیاه اتاقی کامل است.

گل سانسوریا رنگی

سانسویریا انواع زیادی دارد و بیش از 70 نوع گیاه سرپانتین وجود دارد، اما تنها سه گونه اصلی معمولاً به عنوان گیاهان آپارتمانی رشد می کنند:

مراقبت از گیاه مار  بهترین شرایط برای سانسویریا چیست؟
گیاه مار به دلیل داشتن برگ های متمایز و زینتی، یک انتخاب محبوب است، اما نه تنها  بسیاری از مردم این گیاه را انتخاب می کنند زیرا مراقبت از آن نسبتاً آسان است و اغلب به آن گیاه فولاد می گویند، به این معنی که در برابر غفلت مقاوم است و زبان نامادری برای مبتدیان عالی است زیرا می تواند اشتباهات را ببخشد و دردسر زیادی ایجاد نمی کند.

بهترین خاک برای گیاه مار چیست؟
مراقبت از Sansevieria شامل انتخاب نوع مناسب خاک است و مخلوط ساکولنت انتخاب خوبی است و به آبیاری توجه کنید که گیاه مار می تواند خاک بسیار خشک را تحمل کند، بنابراین نیازی به آبیاری منظم یا زیاد ندارد.