نوار بهداشتی تافته که بیشترین مصرف را در دنیا دارد!

محدوده سنی دانش آموزان 10 تا 20 سال با میانگین 11 سال بود. حدود 60٪ در جایی که در دبیرستان، در حالی که 91.4٪ مسیحی بودند، 30.0٪ دختران اول خانواده بودند و 55.5% تمرینات قبل از قاعدگی داشته اند، که اکثریت شروع به قاعدگی کرده اند.

12 سال یا بیشتر. 46.4 درصد از دختران نوجوان از نوار بهداشتی تافته در روز، 30.0 درصد از سه پد و 12.9 درصد از یک پد استفاده می کردند. پد در حالی که تنها 10.7٪ بیش از سه پد در روز استفاده می کنند.

39.3 درصد منابع اطلاعاتی خود را داشتند از مادرانشان و 9/27 درصد از معلم یا کارمند بهداشت و 7/20 درصد از طرف دیگر
پارامترهای ترکیب شده جدول 2 نشان می دهد که 64.3 درصد از دختران نوجوان پاسخگو از وسایل بهداشتی استفاده می کردند.

پد در طول قاعدگی در حالی که 22.1٪ از دستمال توالت، کاغذ توالت در طول قاعدگی استفاده کردند، با کمتر بیش از 15.0٪ با استفاده از لباس، تامپون و مواد متعدد برای بهداشت بهداشتی خود در طول قاعدگی زنان.

علیرغم اینکه این مطالعه محدود به دختران نوجوان در سنین مدرسه در مقطع ابتدایی و راهنمایی بود مدارس متوسطه که شروع به تجربه قاعدگی کرده اند، مشاهده می شود که ممکن است مشکلاتی وجود داشته باشد.

اگر درک و رفتار مثبت در استفاده از نوار بهداشتی در دوران قاعدگی وجود نداشته باشد به دست آمده و تدارکات بهداشتی به ویژه در اوایل قاعدگی انجام نمی شود، از آنجایی که آموزش بهداشت و ارتقاء بخشی جدایی ناپذیر از یادگیری است.

این مطالعه نیاز به اجرای بیشتر برنامه های آموزشی، مشاوره را برجسته می کند و آموزش استفاده از نوار بهداشتی در دوران قاعدگی دختران نوجوان. در این مطالعه، 7/55 درصد از دانش‌آموزان نوجوان آموزش استفاده از نوار بهداشتی در دوران قاعدگی را داشتند.

مطابق با سایر مطالعات نیجریه و از پس زمینه غربی. با این حال، دیدگاه کوپر و کخ منابع کمی از اطلاعات و همچنین یادگیری آموزش محدود قاعدگی را از مدارس نشان می دهد، مادران آنها و زنان دیگر. نتایج حاصل از این مطالعه نشان داد که مادران به عنوان منبع اولیه اطلاعات در مورد استفاده از نوار بهداشتی، حتی اگر Cooper و Koch نوشت که اکثر مادران فاقد مهارت های لازم برای بحث راحت در مورد چنین موضوعاتی هستند.