ملحفه هتلی سفید به هیچ عنوان لکه نمی گیرند

ملحفه پایینی یا ملحفه نصب شده، ملحفه ای با لبه کشسانی است که روی تشک شما قرار می گیرد که از این رو به آن ورق «پایین» یا «مجاز» می گویند و از آنجایی که تشک‌های امروزی بسیار ضخیم‌تر شده‌اند، مهم است که قبل از خرید ملحفه هتلی سفید، اندازه‌های آن را بررسی کنید تا مطمئن شوید که تا آخر روی تشک شما کشیده می‌شود.

روتختی یک روکش نازک و تزئینی است که به طور معمول کل تخت را می پوشاند و کف را لمس می کند و پنبه، شنل، پشم یا پلی استر از مواد رایج روتختی هستند.

روتختی یک روکش پارچه ای تزئینی است که کف را لمس نمی کند و معمولاً روی بالش ها را نمی پوشاند و روتختی و لحاف بافته شده در این دسته قرار می گیرد و اینها معمولاً لهجه تخت هستند و می توانند بالای روتختی بنشینند و اگر به تختخواب های اتاق هتل فکر می کنید، این تخت ها را می توانید در پای تخت نیز پیدا کنید که مانند پا رانر استفاده می شود.

ملحفه هتلی سفید
از پتو برای گرم کردن استفاده می شود و در حالی که برخی افراد به تنهایی از پتو استفاده می کنند، برخی دیگر ممکن است ترجیح دهند روی پتو را با لحاف، روتختی یا لحاف جذاب تری روی آن بپوشانند و پتوها معمولاً از پشم، پنبه، پلی استر، مخمل خواب میکروفیبر یا ترکیبی از الیاف ساخته می شوند.

روتختی یک روتختی است که برای گرم شدن با الیاف یا پایین پر شده و سپس از چهار طرف به هم دوخته می شود و روتختی که احتمالاً رایج‌ترین روتختی در آمریکای شمالی است، در طیف تقریباً بی‌پایانی از رنگ‌ها، الگوها و سبک‌ها موجود است و یک لهجه اصلی تزئینی در اتاق خواب است و اکثرا از پنبه یا پلی استر ساخته شده اند.

لحاف شبیه به لحاف است با این تفاوت که نیاز به استفاده از لحاف دارد، در حالی که لحاف نیازی به لحاف ندارد و به طور معمول، یک لحاف به رنگ سفید یکدست است و با پر یا یک جایگزین پر شده است.