ماجرای حمله به ساختمان بانک با استفاده از اسباب بازی تفنگ نرف فاش شد

اسلحه‌های اسباب‌بازی چیز جدیدی نیستند، همچنین این سؤال که آیا اسباب بازی تفنگ نرف برای بچه‌ها سالم هستند یا نه چیز جدیدی نیستند، به عنوان یک والدین اگر باعث ناراحتی شما شوند، مجبور نیستید آنها را بخرید اما به گفته کارشناسان احتمالاً نباید آنها را هم منع کنید.

در حالت ایده آل، بچه ها می توانند اسلحه های خود را بسازند یا وانمود کنند که اسباب بازی دیگری یک سلاح است زیرا این یک شکل بازی انعطاف پذیرتر و تخیلی تر است.

بازی خشونت آمیز اما من به والدین توصیه نمی‌کنم که اگر فرزندشان به آن‌ها علاقه‌مند است، اسلحه‌های آبی، کلاهک یا سایر سلاح‌های وانمودی را ممنوع کنند زیرا این پیام ترسناکی را ارسال می‌کند که در دست گرفتن یک اسباب‌بازی پلاستیکی می‌تواند شما را به فردی خطرناک تبدیل کند.» ممنوعیت اسلحه بازی نیز آنها را مطلوب تر می کند.

با این حال، در هر سنی، تعیین قوانین اساسی برای بازی با تفنگ های اسباب بازی هوشمندانه است، دایان لوین، دکترا، پروفسور اوایل، می‌گوید: «توضیح دهید که برخی افراد دوست ندارند حتی یک اسلحه وانمودی به سمت آنها نشانه رفته باشد بنابراین کودک شما باید قبل از بازی کردن با این اسباب‌بازی از دوستش اجازه بگیرد.

اسباب بازی تفنگ

این به این معنی نیست که همه اسلحه ها بد هستند اما روشن می کند که بازی با اسلحه شبیه عروسک بازی نیست ممکن است قوانین متفاوتی وجود داشته باشد که باید هنگام بازی با آنها رعایت شود و مورد توجه قرار بگیرد.

شما همچنین باید با فرزند خود در مورد این واقعیت صحبت کنید که اسلحه بازی ممکن است با اسلحه واقعی اشتباه گرفته شود که گاهی اوقات عواقب وحشتناکی را به همراه دارد.

شما می توانید روشن کنید که رایس هیچ کاری نکرده است، در حمل این اسباب بازی اشتباه است اما ممکن است بخواهید قانونی داشته باشید که اسلحه های بازی را باید در خانه بگذارید،به هر حال مدارس اجازه نمی دهند.

یک قانون که باید در خانه چکش کرد: اگر یک اسلحه واقعی یا حتی تفنگی که فکر می‌کنید ممکن است واقعی باشد دیدید، به آن دست نزنید و همیشه به دنبال یک بزرگ‌تر بروید.

در قرون وسطی، اشیاء مربوط به جنگ مانند سربازان و سلاح های مینیاتوری به عنوان اسباب بازی در نظر گرفته می شدند، در دوران مدرن، آخرین پیشرفت‌ها در جنگ در میان اسباب‌بازی‌های معاصر نشان داده می‌شود، همانطور که آن سلاح‌ها و ماشین‌های جنگی که در داستان‌های علمی تخیلی و فیلم‌های متحرک خیال‌پردازی می‌شوند دیده می‌شوند.