لباس کشتی حسن یزدانی که توسط یک سارق ربوده شد!

لباس برای کشتی گیران اغلب بحث های قوی و داغی را ایجاد می کند.

کسانی که طرفدار لباس کشتی حسن یزدانی هستند اغلب به سنت طولانی پوشیدن کت تک در مسابقات کشتی اشاره می کنند و این که چگونه در صورت گرفتار شدن انگشتانشان در لباس دو تکه حریف از آسیب دیدگی جلوگیری می کند.

اما دلایل زیادی وجود دارد که باعث می شود کشتی گیران کت تک بپوشند.

کشتی گیران کت تک می پوشند زیرا به آن ها اجازه می دهد تا خود را بپوشانند و شکل منحصر به فرد کت به نگه داشتن همه چیز در جای خود کمک می کند.

نزدیک می ماند، تقریباً مانند پوست دوم.

لباس

اگر به طور اتفاقی انگشتان کشتی گیران در لباس حریف گیر کنند، از آسیب جلوگیری می کند.

در چند سال گذشته، بحث های جاری در مورد مزایا و معایب کشتی گیرانی که کت تک نفره می پوشند، زندگی خود را به خود گرفته است و بسیاری پیشنهاد می کنند که زمان آن فرا رسیده است که کت تک نفره را کنار بگذاریم.

با این حال، قبل از اتخاذ چنین تصمیمی، مهم است که بدانیم چرا کشتی گیران کت تک می پوشند.

به خواندن ادامه دهید تا درباره تاریخچه این لباس، مزایا، معایب و آینده تک نفره ها در کشتی بیشتر بدانید.

لباسی که کشتی گیران می پوشند برای همه شناخته شده نیست.

مردم ممکن است به دلیل نحوه چسبیدن لباس به بدن کشتی گیر، اغلب از آن به عنوان کت و شلوار یونیتارد، تک لباس یا حتی لباس کششی یاد کنند.

با این حال، کت و شلوار یک نام دارد و به آن کت و شلوار می گویند.

یک کت تکی در اطراف ران های کشتی گیر قرار می گیرد و از آنجا بدن را به سمت بالا می پوشاند، از جمله قسمت میانی بدن و نیم تنه.

اگر می‌خواهید برای خود یکی بخرید، می‌توانید کشتی تکی مردانه Anthem Athletics Helo-X را که از پارچه فشرده‌کننده تنفسی ساخته شده و ترکیبی از سبک و تناسب است، جستجو کنید.

دلیل اینکه کشتی‌گیران کت‌های تکی می‌پوشند، چسباندن آن‌ها است و از گیر کردن انگشتان دست یا پا در هنگام کشتی جلوگیری می‌کند.