لباس پوشیدن باعث ایجاد نظم و انضباط می شود

 

طرفداران معتقدند که چنین اقداماتی باعث ایجاد نظم و انضباط می شود و از خشونت های مربوط به باندها جلوگیری می کند. آنها می گویند یونیفرم ها و برخی از کدهای اندازه لباس بافتنی نوزاد فشار همسالان را که به دلیل اختلافات اجتماعی-اقتصادی تشدید می شود، کاهش می دهد، وحدت روحیه را تقویت می کند و به مدیران کمک می کند تا سریعتر متجاوزان را در محوطه مدرسه شناسایی کنند. برخی از مدیران مدارس می گویند که چنین محدودیت هایی به دانش آموزان کمک می کند تا “لباس موفقیت” در بازار کار را آماده کنند.

مخالفان مخالفت می کنند که چنین اقداماتی فردیت و آزادی شخصی دانش آموز را سرکوب می کند. آنها استدلال می کنند که اگر مسئولان مدرسه یکی از معدود راه های شناسایی و بیان خود را ببندند، دانش آموزان ممکن است از خود بیگانه شوند. آنها همچنین این سؤال را مطرح می کنند که آیا قوانین پوشش محدود واقعاً مدارس را ایمن تر می کند یا خیر. بسیاری از والدین استدلال می‌کنند که این سیاست‌های محدودکننده، آزادی والدین در تربیت فرزندانشان را نیز نقض می‌کند.

فشار برای قهوه برای لاغری شکم و پهلو دانشجویی
پس از اینکه بیل کلینتون، رئیس‌جمهور وقت آمریکا،شومیز یقه کراواتی فرم را در سخنرانی خود در سال 1996 تأیید کرد، بسیاری از مدارس دولتی کدهای لباس و یونیفرم را پذیرفتند:

من همه مدارس خود را به آموزش شخصیت، آموزش ارزش‌های خوب و شهروندی خوب دعوت می‌کنم. و اگر این بدان معناست که نوجوانان از کشتن یکدیگر به خاطر ژاکت‌های طراحان دست بردارند، مدارس دولتی ما باید بتوانند دانش‌آموزان خود را ملزم به پوشیدن طرز تهیه کیک ساده وانیلی در قابلمه مدرسه کنند.

  • منابع:
  • تبلیغات: 
    1. آشنایی با چند نوشیدنی که برای صبح زود مناسب است!
    2. تولید روشویی با ضایعات پلاستیکی!
    3. آیا با مصرف یک گرم پودر هسته خرما از طریق دماغ می توان آینده را دید؟!
    4. انبار کولر که در آتش سوزی سالم ماند!