فوم سقفی یاسوج که مانند تشک در سقف عمل میکند!

شرایط مورد نیاز توسط سیستم های فوم سقفی یاسوج مبتنی بر پوسته های عایق بدون درز برآورده می شود ساخته شده از فوم پلی اتیلن بررسی استحکام و خواص عملکرد پلی اتیلن فوم و ترکیب پذیری آن طبق روش های استاندارد و با استفاده از روش های انجام شد.

طراحی تجربی و پردازش تحلیلی نتایج. تغییر در خواص مواد در دماهای منفی بر اساس نتایج آزمایشات آب و هوایی و به دنبال آن تعیین شد.ارزیابی خزش تحت بار ارزیابی اثربخشی راه حل های طراحی بود با استفاده از برنامه های کامپیوتری خاص انجام می شود. مشخص شد که ویژگی های عملکرد محصولات ساخته شده از فوم پلی اتیلن (رول، تشک) الزامات مواد عایق را برآورده می کنند.

فوم

در دماهای تا -60 درجه سانتیگراد استفاده می شود. ماده به دست آمده نسبتاً قابل احتراق است که هنگام تهیه توصیه هایی برای استفاده از آن در سیستم های عایق باید در نظر گرفته شود.

آنوموگرام توسعه داده شده است که امکان پیش بینی خواص یک ماده و حل را فراهم می کند مشکلات فرمولاسیون سیستم های عایق توسعه داده شد و تجسم میدان های حرارتی سیستم های عایق بندی دیوارها و سقف های خارجی یک ساختمان انجام شد.

پلیمرهای فوم دار رسانایی گرمایی و نفوذپذیری بخار و آب پایینی دارند. پایداری خواص در طول زمان و در رطوبت متغیر آنها را امیدوار کننده می کند.

برای استفاده به عنوان عایق حرارتی در سازه های در تماس با زمین و در محیط ها با رطوبت بالا محصولات مبتنی بر پلی استایرن منبسط شده و فوم پلی اورتان هستند.

به طور گسترده ای در ساخت و ساز و کاربردهای فوم پلی ایزوسیانورات و فوم استفاده می شود پلی اولفین ها، از جمله فوم پلی اتیلن، در حال گسترش هستند.

دامنه کاربرد پلیمرهای فوم دار در صورت فرمولاسیون و فناوری هایی توسعه یافته اند که اشتعال پذیری چنین موادی را کاهش داده و افزایش می دهند.
مقاومت آنها در برابر دماهای منفی و متغیر. معرفی هم مهم است فناوری هایی که از محصولات ثانویه مبتنی بر ضایعات پلیمری فرآوری شده استفاده می کنند.
انگیزه اضافی برای گسترش استفاده از پلاستیک های فوم دار از این می آید.