فروش لباس های بچه گانه دو مخاطب کلیدی

هنگام فروش لباس های بچه گانه، اغلب دو مخاطب کلیدی خواهید داشت: بچه ها و والدینشان. والدین کسانی هستند که در نهایت برای خرید بیشتر لباس کودکان تصمیم می گیرند. آموزش دوخت بالش عروس نیز در این سایت آموزش داده می شود.

از سوی دیگر، لباس نوزادی دخترانه  معمولاً در مورد لباس‌هایی که والدینشان می‌خرند، حرفی برای گفتن دارند  چه به این دلیل که نشان می‌دهند نسبت به لباس‌های خاصی علاقه ندارند و از پوشیدن آن‌ها خودداری می‌کنند (یا برعکس، لباس‌های یکسان را بارها و بارها می‌پوشند). یا همانطور که آنها به طور خاص مارک ها، شخصیت ها یا انواع لباس هایی را که دوست دارند بپوشند درخواست می کنند.

شناخت مخاطبان هدف می‌تواند به شما کمک کند تا لباس‌های باکیفیت بسازید که مخاطبان شما از تبلیغات شما استقبال کنند. به عنوان مثال، بخش زیادی از بازاریابی شما، بسیاری باید بر والدین تمرکز کنند: آنها را به سمت برند خود بکشانید و به آنها اجازه دهید آنچه را که شما ارائه می دهید ببینند. کاردستی با مقوا برای الگو برداری میزان لباس استفاده می شود.

در عین حال، ممکن است بخواهید بازاریابی ویژه ای برای بچه ها داشته باشید، از جمله نمایشگرهایی که به جلب توجه آنها کمک می کند یا بازاریابی که در کانال هایی که بچه ها به احتمال زیاد می بینند ظاهر می شود. میانگین سنی بچه‌هایی را که برایشان بازاریابی می‌کنید نیز در نظر بگیرید: بچه‌های کوچک‌تر انواع بسیار متفاوتی از محتوا را نسبت به نوجوانان یا نوجوانان مصرف می‌کنند. چه مغازه ای باز کنم ۱۴۰۱ نیز در این مقاله به این سوال پاسخ داده می شود.

  • منابع:
    1.  KNOW YOUR TARGET AUDIENCE FOR YOUR KIDS’ CLOTHING LINE
  • تبلیغات: 
    1. برای ماندگاری بیشتر از این رنگ مو استفاده کنید
    2. رقابت جالب فلفل سیاه در برابر سایر ادویه ها
    3. کشمش منبع بی نظیر برای لاغری
    4. معرفی پرمصرف ترین سس ها در منزل