شیلنگ آب دستشویی موجب تخریب سرویس بهداشتی شد

طول شلنگ یکی دیگر از نکات مهم است و اگر حیاط شما کوچک است، نیازی به خرید یک شلنگ 100 فوتی نیست، اما شلنگی که خیلی کوتاه است، هر بار که از آن استفاده می کنید، خسته کننده خواهد بود و دورترین فاصله را از میله اندازه گیری کنید و یک شلنگ بیشتر از این طول بخرید و همیشه بهتر است شیلنگ آب دستشویی بخرید که کمی بلندتر از آن چیزی باشد که فکر می کنید نیاز دارید.

به این ترتیب می‌توانید در دو طرف درخت در باغ قدم بزنید یا از پیاده‌روی جلویی عبور کنید و به سمت چمن‌زار بروید، بدون اینکه از میان تخت‌های گل یا بوته‌های خود بکشید.

خرید شلنگ با طول مناسب به این معنی است که از کشیدن آن جلوگیری می کنید، که به مرور زمان می تواند آن را کشیده شود و شیلنگ های فلکسوژن سوپر دیوتی گیلمور دارای چهار طول شلنگ، از 25 فوت تا 100 فوت هستند.

هنگام خرید بهترین شلنگ باغبانی، گزینه های مختلف قطر شلنگ باغچه را خواهید دید و پس کدام را انتخاب می کنید؟ از آنجایی که لوله های استاندارد خانگی معمولاً ½ اینچ قطر دارند، اکثر صاحبان خانه ها فقط به یک لوله استاندارد باغبانی با قطر ½ اینچ نیاز دارند و اندازه شلنگ باغبانی با قطر 5/8 اینچ نیز ممکن است برای شما مفید باشد، اما احتمالاً وزن غیر ضروری را با این اندازه شلنگ اضافه خواهید کرد.

شیلنگ آب دستشویی

برای کسانی که وظایف آبیاری سنگین و لوله کشی وسیع تری دارند، مانند مناظر تجاری، قطر ¾ اینچ می تواند گزینه بهتری باشد و قطر بزرگتر نه تنها اجازه می دهد تا آب بیشتری تحویل داده شود، بلکه می تواند متغیرهای فشار آب را نیز جبران کند، مانند اجرای شیلنگ در سربالایی.

همانطور که در انواع مختلف شیلنگ های باغ کار می کنید، متوجه کلمه “وظیفه” – وظیفه سبک، وظیفه متوسط، وظیفه سنگین، وظیفه فوق العاده – خواهید شد و ممکن است در مورد جایی که از آنجا بروید دچار مشکل شوید.

در حالی که به نظر می رسد یک شلنگ باغی سبک وزن مانور دادن آن آسان تر است، این شیلنگ ها همچنین می توانند باعث مشکلات پیچ خوردگی خسته کننده شوند و برای انجام کارهای آبیاری و تمیز کردن مکرر، به دنبال یک شلنگ فوق العاده باشید که دارای مواد درجه یک است و فصل به فصل برای شما دوام می آورد.