روغن کندش تهران اصفهان تبریز

روغن کندش تهران، یک روغن کندش اصل بوده که طبق استانداردهای بهداشتی و بن روش پرس سرد تهیه شده است، در نتیجه با استفاده موضعی از آن بر روی ناحیه مورد نظر خود و طی کردن دوره درمان، می توانید شاهد روند مثبت بهبود درد خود باشید.

روغن کندش تهران اصفهان تبریز

قیمت روغن کندش

قیمت روغن کندش قیمت روغن کندش به فاکتورهای مختلفی همچون برند محصول، وزن محصول، میزان عرضه و تقاضا، اصل یا فیک بودن محصول، مواد مورد استفاده در تهیه آن( برای مثال نوع روغن پایه و یا نوع کندش مورد استفاده و…), صادراتی بودن محصول، نحوه خرید توسط واسط یا مستقیم و موارد متعدد دیگر بستگی دارد.

با کمی جستجو به صورت حضوری و یا خرید آنلاین روغن کندش می توانید به قیمت پایه محصول دست پیدا نموده و سپس اقدام به خرید نمایید.

روغن کندش اصفهان

روغن کندش اصفهان یکی از بهترین روغن های موجود در بازار، روغن کندش اصفهان می باشد که از خواص درمانی زیادی برخوردار است.

برای خرید روغن کندش اصل خالص می توان آن را از مغازه های عطاری و یا داروگیاهی معتبر اصفهان، کارخانه های تولید روغن کندش در اصفهان و تمامی برندهای تولید کننده روغن کندش در این شهر خریداری نمود.

البته یک راه بسیار آسان تر برای خرید روغن کندش اصفهان، خرید انواع برندهای مختلف این محصول از انواع سایت های آنلاین مانند ترب، باسلام و…و یا فروشگاه های مختلف در سطح شهرتان است.

روغن کندش خالص

روغن کندش خالص روغن کندش خالص دارای خواص بسیار زیاد و هم چنین ویژگی های ظاهری مختلفی می باشد که در ادامه به معرفی کامل آن ها می پردازیم.

از جمله ویژگی های ظاهری روغن کندش خالص می توان به موارد زیر اشاره نمود:

۱-دارای رایحه ی کمی تند و بوی معمولی

۲-داشتن رنگ طلایی

اکتفا به این یک مورد در شناخت روغن اصل تاثیر گذار نیست چرا که روغن زرد پر رنگ از کندش هندی تهیه شده و روغن زرد کم رنگ نیز از کنجد سوری استخراج شده است.

البته به دلیل استفاده از روغن های پایه مختلف در هنگام گرفتن روغن از کندش رنگ آن متغیر و به رنگ های قهوه ای، سیاه و یا زرد کهربایی هم می باشد.

هم چنین برخی افراد سودجو برای کسب درآمد بیشتر در زمان تولید روغن کندش به آن رنگ خوراکی اضافه می کنند.

۳-شفاف و یا دارای مقداری ماده ته نشین شده

بسیاری از فروشندگان برای اطمینان پیداکردن بیشتر مشتریان به اصل بودن روغن، مقداری از تفاله های آن ها را نگهداری می کنند تا مشتریان با خاطر آسوده تری خریداری کنند.

البته بهتر است روغن شفاف باشد چرا که تفاله های آن خاصیت خاصی ندارند.

۴-داشتن غلظتی کم

۵-مایع بودن در دمای معمولی

۶-میزان حرارت و نحوه فرآوری روغن

در کارخانه ها اغلب برای استخراج روغن از این دانه از روش های استخراج مستقیم با حلال، پرس سرد و یا گرم استفاده می شود.

در روش پرس گرم حرارت بسیار بالا بوده و روغن آن دارای رنگی تیره و بوی سوخته بوده و جنبه درمانی چندانی ندارد و از قیمت پایینی برخوردار است که بهتر است از خرید آن چشم پوشی کنید.

در مقابل روغن تهیه شده با پرس سرد، تمام خواص درمانی گیاه را در خود داشته و از قیمت بالاتری برخوردار است.

همانطور که می دانید روغن کندش یک روغن مالیدنی بر روی موضع های مختلف بوده و بیشتر جنبه دارویی داشتن و خوردن آن بسیار خطرناک می باشد.

۷- قیمت روغن کندش منصفانه باشد

البته بهتر است برای اطمینان از خرید روغن کندش خالص، از یک برند مطمئن و با کیفیت خرید نمایید تا دچار خرید روغن تقلبی نشوید، چرا که اغلب افراد از این روغن تنها به دلیل خواص درمانی آن استفاده می کنند و در صورت تقلبی بودن علاوه بر پرداخت هزینه الکی، چیزی عاید شان نمی شود.

روغن کندش خالص هم چنین دارای ویژگی های درمانی زیر می باشد.

۱-تقویت،رویش و رشد ابروها و هم چنین درمان ریزش ابروها

۲-پرپشت کننده ابروها و مژه ها

۳-جلوگیری از ریزش موهای خشک،رفع شوره و موخوره

۴-مسکن بسیار فوری در درمان انواع دردهای عضلانی و مفصلی(واریس، پا درد، کمر درد، رفع ورم و شکستگی دست و پا)

۵-رفع بی حسی دست و پا

۶-درمان لکه های سفید ناشی از بیماری پیسی

۷-رفع چین و چروک پوست

۸-کاهنده فشار خون

۹-برطرف کننده بیهوشی های ناشی از بیماری صرع

۱۰-کاهنده دردهای روماتیسمی

با توجه به نوع مشکل خود، شما می توانید پس از جستجو در اینترنت، روش درست مصرف روغن کندش در درمان آن اختلال را یافته و تا بهبود درمان آن را تکرار کنید.

برای مثال جهت جلوگیری از ریزش موها، می توان از روغن کندش اصل و خالص به یکی از روشهای زیر تا حصول نتیجه استفاده نمود.

روش اول:

در این روش شما با استفاده موضعی از روغن کندش می توانید از ریزش موهای خود در برابر تغذیه نادرست و یا کمبود ویتامین های اصلی برای رشد مو جلوگیری کنید.

شیوه استفاده نیز به این صورت است که در صورت داشتن طبع گرم، سه بار در هفته و در صورت داشتن طبع سرد، پنج بار در هفته از این روغن به مقدار کافی روی سر خود بمالید و این عمل را تا سه ماه تکرار نمایید.

روش دوم:

این روش درمان مختص افرادی می باشد که خواهان رشد مجدد موهای خود می باشند .

نحوه استفاده از روغن کندش در این روش اینگونه است که به مدت ۶ماه و هر هفته سه بار، مقدار کافی از این روغن را برای بیست دقیقه به روی سرخود مالیده و کمی ماساژ دهید و پس از طی شدن زمان ذکر شده اقدام به شستشو نمایید.

روغن کندش خانگی

روغن کندش خانگی نحوه گرفتن روغن کندش خانگی، یک فرآیند بسیار پرهزینه،زمان بر و خسته کننده برای یک فرد معمولی می باشد، چرا که در تهیه این روغن بایستی از دستگاه های مخصوص، مراحل طولانی و طاقت فرسا و هم چنین یک روغن پایه(زیتون ، کنجد و..)استفاده نمود.

در صورت اینکه شما بخواهید به شغل گرفتن روغن کندش خانگی در منزل و فروش آن بپردازید، بایستی به کمک یکی از روش های زیر اقدام به استخراج روغن کندش کنید.

۱-استفاده از دستگاه عصاره گیر

با ریختن مقداری روغن پایه در مخزن دستگاه و افزودن دانه های کندش، در عرض سه روز شما می توانید یک روغن کندش خانگی استخراج نمایید.

۲-استفاده از دستگاه بن ماری

در این روش برای تهیه روغن کندش اصل، به مدت چهار ماه دانه های کنجد را داخل روغن بادام شیرین نگهداری می کنند و هر ماه، دانه ها را تعویض کرده و پس از صاف نمودن روغن نهایی، آن را آماده فروش می کنند.

۳-استفاده از حرارت

استفاده از این روش برای گرفتن روغن کنجد اصلا توصیه نمی شود چرا که حرارت باعث از بین رفتن ماهیت روغن شده و روغن تهیه شده هیچ گونه خواص مفیدی را دارا نمی باشد.

پس از تهیه روغن کندش به یکی از روش های اول و دوم، شما می توانید این روغن را داخل قوطی های تهیه شده با وزن مختلف ریخته و با توجه به زمان استفاده شده، حجم مواد بکار رفته در تهیه روغن و قیمت مواد اولیه بر روی محصول خود قیمت بگذارید و اقدام به فروش آن کنید.