رنو در حال راه اندازی مجموعه ای از خدمات جدید است

جدا از بهبودهایی که در خود کامیون ایجاد شده است، همزمان رنو تی تراکس در حال راه اندازی مجموعه ای از خدمات جدید است که همچنین برای کاهش مصرف سوخت طراحی شده اند.

اینها شامل سیستم کنترل کروز پیش بینی  است که اکنون به GPS متصل است.  روبالشتی این امکان اتخاذ استراتژی تعویض دنده، شتاب و سرعت خودرو را متناسب با مسیری که دنبال می‌کنید، می‌سازد. سوفی ریویر توضیح می‌دهد: «برای مثال، وقتی به یک مسیر سرازیری برسید، سیستم از اینرسی خودرو نهایت استفاده را می‌برد.

و هنگامی که در بالای تپه قرار دارد، در بالاترین و اقتصادی‌ترین ابزار باقی می‌ماند، زیرا «می‌داند» مسیر سراشیبی در حال افزایش است.» در طول هر سفر، سیستم نه تنها مسیر کامیون مورد نظر، سگ نگهبان بلکه مسیر تمام کامیون های مجهز به  را که برنامه سفر مشابهی را دنبال کرده اند، ثبت می کند.

بنابراین در اولین باری که یک وسیله نقلیه مسیر خاصی را طی می کند، در صورتی که کامیون دیگری که از این سیستم استفاده می کند قبلاً در آن حرکت کرده باشد، قیمت روفرشی کشدار ضدآب  صرفه جویی در مصرف سوخت حاصل می شود.

با پک Fuel Eco+ که ترکیبی از پک Fuel Eco (حالت قدرت مهار شده، کنترل اکو کروز با کنترل حالت چرخ آزاد، کمپرسور هوای غیرقابل اتصال، پمپ فرمان جریان متغیر و قطع خودکار موتور)  است، حمل‌کنندگان می‌توانند این وسایل نقلیه را کاهش دهند.

  • منابع:
    1. New generation Renault T-Trucks

  • تبلیغات: 
    1. کاناپه که به عنوان مبل، نیمکت یا چسترفیلد نیز شناخته می‌شود
    2. تغذیه لازم با شیره زغال اخته
    3. توت یک گیاه پر استقبال در درنیا
    4. روش های مختلف بازاریابی موفق که نمی دانستید