دستگاه روغن گیری دارای ویژگیهای مختلف

تولید کنندگان پرس هایی تولید می کنند که دارای ویژگی هایی هستند دستگاه روغن گیری آفتابگردان که می توان آنها را تغییر داد تا اندازه ها، شکل ها یا انواع مختلف دانه ها یا مغزها را در خود جای دهد. همه سازندگان همه تغییرات تنظیمات زیر را انجام نمی دهند، اما اکثر آنها حداقل برخی از تنظیمات را مجاز می دانند. به یاد داشته باشید که قبل از تغییر تنظیمات باید پرس را خاموش و برق را قطع کنید.

برای پرس های نوع پیچ:

فاصله بین درپوش انتهایی (سر فشار) و انتهای پیچ
سرعت پرس
اندازه نوک (قطر سوراخی که غذا از آن خارج می شود)
نوع پیچ (فاصله بین و عمق پروازهای مارپیچ)
در نظر گرفتن هر یک از این ویژگی ها با جزئیات بیشتر، تأثیرات هر تنظیم را ارائه می دهد. دستگاه روغن گیری خانگی از آنجایی که هر تنظیم می‌تواند بر تنظیمات دیگر تأثیر بگذارد، یافتن تنظیمات قابل قبول برای هر نوع بذر یا حتی هر دسته در یک نوع بذر، به زمان، ثبت سوابق و صبر نیاز دارد. دستگاه روغن گیری ارده کنجد به همین دلیل است که اداره مطبوعات بیشتر یک هنر است تا یک علم. تغییر در رطوبت یا سایر مشخصات نیز ممکن است نیاز به تغییر تنظیمات پرس برای بازیابی قابل قبول روغن داشته باشد.

فاصله بین سر پرس و انتهای پیچ
فاصله بین انتهای پیچ و خود سر پرس (شکل 4) یکی از تنظیمات رایج است، اگرچه تنظیمی در همه پرس ها وجود ندارد. با کوچک‌تر شدن این فاصله، نیروی مورد نیاز برای فشار دادن دانه‌ها از طریق پرس افزایش می‌یابد و به طور کلی فشار بیشتری را روی مخلوط روغن/کنجاله ایجاد می‌کند. با این حال،  دستگاه روغن گیر صنعتی فشار بیش از حد، و پرس دیگر اجازه عبور غذا را نمی دهد و به طور موثر جریان غذا را مسدود می کند و جریان مواد را از طریق پرس متوقف می کند. فاصله خیلی زیاد است و غذا به راحتی عبور می کند و مقدار زیادی روغن در غذ

  • منابع:
      1. Press Settings
  • تبلیغات: 
    1. سیم کشی با کابل مفتولی الکترونیکی
    2. رشته سوپ مناسب سبد غذایی
    3. رشته سوپ کلاسیک خوشمزه
    4. توت فرنگی یک محصول نقدی بسیار مغذی و مفید