خطر ابتلا به سرطان به دلایل رژیم غذایی بسیار بالا می باشد

هیچ تضمینی در برابر سرطان وجود ندارد، اما درصد زیادی از خطر ابتلا به سرطان به دلایل رژیم غذایی و سبک زندگی است. لوبیا و حبوبات می توانند به روش های مختلفی خطر ابتلا به بسیاری از انواع سرطان را کاهش دهند. ههمچنین گرفتن نفخ حبوبات باعث شده تا هضم غذا راحتر صورت گیرد.

یک راه از طریق فیبر موجود در آنها است. لوبیا و حبوبات از جمله غذاهای غنی از فیبر غذایی هستند. فیبر برای کمک به دفع هورمون های اضافی و مواد سرطان زا از بدن ضروری است. بدون فیبر کافی، این مواد زائد بارها و بارها به گردش خود ادامه می دهند و به طور بالقوه باعث سرطان می شوند. ظروف آرکوپال برای سرو غذا استفاده می شود.

پس از تعدیل برای همه متغیرهای معمولاً در نظر گرفته شده، یکی از عواملی که بیشترین تفاوت را در عود یا عدم عود آدنوم در شرکت کنندگان ایجاد کرد، تعداد وعده های لوبیا بود که مصرف کردند. مبل کرم قهوه ای در بازار مبلمان ایران فروش بسیاری برخوردار می باشد.

شرکت کنندگانی که کمترین احتمال عود پولیپ را داشتند، 31 تا 233 گرم لوبیا در روز مصرف کردند.

لوبیا همچنین حاوی ترکیبی به نام اسید فیتیک (فیتات) است. اگرچه فیتات ها در محافل سرخپوشان رپ بدی پیدا کرده اند، بسیاری از محققان بر این باورند که فیتات های رژیمی ممکن است یکی از دلایلی باشد که افرادی که از رژیم غذایی گیاهی غنی از لوبیا و سایر حبوبات استفاده می کنند، تمایل به ابتلا به انواع خاصی از سرطان از جمله سینه دارند. ، سرطان پروستات و روده بزرگ. طبع لوبیا چیتی ممکن است ساعتی طول بکشد.

  • منابع:
  • تبلیغات: 
    1. ارتباط بین خواب و عملکرد شناختی
    2. یرو و حالت های تنش در اتصالات پیچ چوبی
    3. وجود مواد شیمیایی گیاهی در لوبیا خشک اما در سطوح پایین
    4. تجارت، سریع ترین را رسیدن به درآمد میلیاردی