جعبه کمک های اولیه خانگی که جان یک ورزشکار معروف را نجات داد!

آموزش استفاده جعبه کمک های اولیه خانگی به عنوان بخشی از کمک های اولیه در آخرین دستورالعمل های شورای احیا (بریتانیا) توصیه می شود. HSE متعاقباً برنامه‌های درسی FAW و EFAW خود را اصلاح کرده است تا از 31 دسامبر 2016 همه کمک‌کنندگان اولیه محل کار که در این دوره‌ها شرکت می‌کنند، در استفاده از AED آموزش ببینند.

HSE و شورای احیا (بریتانیا) بیان می‌کنند که اطمینان از اینکه کمک‌های اولیه در زمینه استفاده از AED آموزش دیده‌اند، معقول است، زیرا در حال حاضر در بسیاری از محل‌های کار و مکان‌های عمومی در دسترس هستند و شواهد خوبی وجود دارد که نشان می‌دهد استفاده زودهنگام از AED تأثیر زیادی دارد. نتیجه مفیدتری برای مصدوم نسبت به تاخیر در مداخله خواهد داشت.

جعبه

علیرغم افزایش آموزش AED، خرید AED برای کارفرمایان برای رعایت مقررات ایمنی و بهداشت (کمک‌های اولیه) 1981 اجباری نیست. ارزیابی

حمایت از دانش آموزان در مدرسه با شرایط پزشکی توصیه می کند که مدارس باید خرید دفیبریلاتور را در نظر بگیرند.

راهنمای گسترده ای در مورد خرید، نصب، نگهداری و استفاده از AED در محیط مدرسه توسط DfE منتشر شده است، دفیبریلاتورهای خارجی خودکار راهنمای مدارس. این دستورالعمل در اکتبر 2019 به روز شد تا آخرین ترتیبات خرید AED را منعکس کند.

بر اساس این دستورالعمل، AED ها باید در جایی قرار گیرند که در مواقع اضطراری بتوان به سرعت به آنها دسترسی داشت. مدارس بزرگ ممکن است بیش از یک AED داشته باشند. دستگاه‌ها در حالت ایده‌آل باید حداکثر دو دقیقه پیاده روی سریع از جایی که به احتمال زیاد مورد نیاز هستند، مانند امکانات ورزشی و مناطق بازی قرار گیرند. برخی از AED ها ممکن است طوری قرار داده شوند که بتوانند توسط جامعه نیز استفاده شوند. اینها معمولاً در یک محفظه قفل شده قرار می گیرند که می تواند با یک کد کلید ارائه شده هنگام شماره گیری 999 باز شود.

بسیاری از انواع مختلف AED در دسترس هستند، اما همه شامل یک واحد اصلی مجهز به یک باتری قابل شارژ و همراه با پدهای یکبار مصرف است که به بیمار متصل می شود. AED باید به صورت آماده و با قیچی ایمنی (برای بریدن موهای سینه) و پدهای یدکی شارژ شود. لنت های استفاده شده باید تعویض شوند.