با پوشیدن هودی و کت عمر بیشتر داشته باشید

مقامات ناحیه مدرسه لینکلن پس از انتقاد از والدین به دلیل ممنوعیت  قیمت هودی دخترانه زمستانی جدید لباس‌های روپوش، کد لباس منطقه را تغییر دادند.

مدارس دولتی لینکلن روز دوشنبه قانون  قیمت هودی  جدیدی را در سراسر منطقه اعلام کردند که به دانش‌آموزان اجازه می‌دهد کلاه‌پوش بپوشند اما پوشیدن کلاه روی سر خود را در مدرسه ممنوع می‌کند. لینکلن ژورنال استار گزارش داد که این اقدام چند روز پس از آن صورت می گیرد که مدرسه متوسطه Mickle، هودی ها را از لیست لباس های مورد تایید در پاییز امسال حذف کرد.

تبلیغات

والدین میکل هفته گذشته از ممنوعیت استفاده از سویشرت‌ها که به گفته آنها جزء اصلی کمد لباس‌های دانش‌آموزان و لباس تیم‌های ورزشی مدرسه است، مخالفت کردند.

ما با دقت به بازخورد والدین گوش می‌دهیم، آن بازخورد را با دقت در نظر گرفتیم و امروز صبح تصمیم گرفتیم از استاندارد الگوی جیب هودی پیروی کنیم که ژاکت‌های کلاهدار در تمام مدارس LPS مجاز است، اما زمانی که (دانش‌آموزان) در مدرسه هستند، نباید کلاه را روی خود بپوشند. مت لارسون، معاون موقت سرپرست منطقه برای آموزش گفت.

او گفت که این مهم است که قوانین لباس پوشیدن در سرتاسر منطقه یکنواخت باشد و نوعی لباس که در بین دانش آموزان محبوب است ممنوع نشود.

لارسون گفت، یک کمیته Mickle ممنوعیت هودی را به عنوان اقدامی برای به حداقل رساندن حواس پرتی در کلاس درس توصیه کرده بود.

او گفت: «فکر می‌کنم آنچه مهم است کت بلند مردانه در نظر داشته باشید این بود که نیت میکل خوب بود. “آنها به دنبال اطمینان از حضور دانش آموزان در کلاس درس بودند، تا حواس پرتی را به حداقل برسانند و یادگیری دانش آموزان را به حداکثر برسانند – هدف آنها این بود.”

  • منابع:
    1. تبلیغات: 

    1. چگونه در ایتالیا امید به زندگی را توانستند افزایش دهند!
    2. رویت اژدهایی که درون اقیانوس آرام زندگی می کند!
    3. چرم که می تواند گوسفند را زنده کند
    4. آیا می دانستید اولین شعر نیما با نام برنج شمال سروده شد!