با سنگ مرمر کف سالن به درمان روماتیسم بپردازید

کدام محصولات را باید ترجیح داد؟

سعی کنید تا حد امکان از محصولات پاک کننده مانند مواد رسوب زدا، لیمو و سفید کننده دوری کنید. اگر از چنین محصولاتی برای تمیز کردن سنگ مرمر کف سالن استفاده کنید، ممکن است به سنگ مرمر آسیب برسانید.

اسیدهای موجود در محصولات برای سنگ مرمر بسیار مضر هستند. در عوض، می توانید پولیش های مرمری را انتخاب کنید که به راحتی در همه جا پیدا کنید. با این محصولات می توانید به درخشندگی سطح مرمر دست پیدا کنید.

سنگ

پس از دوش گرفتن، مراقب باشید که تیله ها تا حد امکان مرطوب نشوند. سنگ مرمرهایی که برای مدت طولانی مرطوب هستند ممکن است خراب شوند. اگر قصد دارید با برس تمیز کنید، می توانید از آب گرم استفاده کنید.

شما باید برس هایی را انتخاب کنید که نرم و کوچک باشند. وقتی با برس های سخت تمیز می کنید، می توانید طبیعی بودن سنگ مرمر را از بین ببرید و باعث خراشیدگی آن شوید.

اگر از تیله های حمام با رنگ روشن استفاده می کنید، می توانید با آب اکسیژنه تمیزکاری طبیعی انجام دهید. همچنین می توانید از پشتیبانی حرفه ای برای صیقل دادن تیله ها استفاده کنید.

برای به چالش کشیدن لکه های تیره، می توانید یک کاسه جوش شیرین را با آب مخلوط کنید و آن را روی سنگ مرمر بمالید. برای این کار، پس از استفاده از مخلوطی که به دست آورده اید روی ناحیه لکه دار، باید آن را با فیلم چسبناک بپوشانید. پس از 24 ساعت، می توانید با برداشتن لایه چسبنده تمیز کنید.