قوانینی در مورد دوربین مدار بسته که بهتر است بدانید!

دوربین مدار بسته برای کمک به پیشگیری و کشف جرم طراحی شده است. می تواند به مردم در مورد امنیت جامعه اطمینان دهد. در مکان های عمومی قرار دارد تا:

ارائه شواهد به سازمان های اجرایی مربوطه

حفظ نظم عمومی

جلوگیری از رفتارهای ضد اجتماعی و مزاحمت

اطمینان ایجاد کند

ارتقای رفاه اقتصادی

 

دوربین مدار بسته ضد آب هر روز بیست و چهار ساعت تصاویر را ضبط می کنند. اپراتورهای دوربین مدار بسته تصاویر زنده را در زمان های استراتژیک در مجموعه نظارت محلی تماشا می کنند. اگر متوجه فعالیت مجرمانه در دوربین شوند، می توانند واکنش پلیس را به این حادثه هدایت کنند.

دوربین مدار بسته گاهی اوقات می تواند در دادگاه به عنوان مدرکی برای اثبات حضور شخصی در مکانی خاص یا اینکه مرتکب تخلف شده است استفاده شود.

همچنین می تواند ایمنی جامعه را بهبود بخشد و از جرم و جنایت جلوگیری کند. به عنوان مثال، جلوگیری از ارتکاب جرمی مانند سرقت در صورتی که بداند دوربین مدار بسته اعمال او را ضبط می کند.

شما حق دسترسی به تصاویری از خودتان را دارید که ممکن است توسط سیستم دوربین مداربسته حافظه دار ضبط شده باشد. اگر از آنها بخواهید، سازمان‌های عمومی مانند شوراهای محلی باید هر گونه اطلاعات شخصی را در اختیار شما قرار دهند.

داده های شخصی اطلاعاتی است که به یک فرد مربوط می شود و توسط یک سازمان عمومی نگهداری می شود.

باید به صاحب سیستم دوربین مداربسته نامه بنویسید. اطلاعات تماس مالک معمولاً روی تابلویی که به دوربین متصل است، قرار دارد.

شما باید به آنها اطلاعات کافی برای شناسایی خود بدهید، به عنوان مثال تاریخ و زمان خاص و توضیحاتی در مورد خود و لباستان. اپراتور می تواند برای یک کپی از فیلم تا 10 پوند از شما دریافت کند.

اگر با یک سازمان دولتی که فیلم دوربین مدار بسته شما را دارد تماس بگیرید، آنها باید ظرف 40 روز یک کپی از تصاویر را به شما بدهند.

آنها می توانند نسخه ویرایش شده فیلم دوربین مدار بسته را برای محافظت از هویت سایر افراد نشان داده شده در فیلم برای شما ارسال کنند.

ضبط دوربین مداربسته حرفه ای ممکن است برای اطمینان از اینکه نمی‌توانید داده‌های شخصی دیگری را که به شما مرتبط نیست، ویرایش کنید، مانند:

شماره ثبت خودرویی که مال شما نیست

نفوذ ناعادلانه به حریم خصوصی شخص دیگر

  • منابع:
  1. How CCTV is used in the community
  • تبلیغات:
  1. پنج ایده برای ایجاد کسب و کارهای کوچک خانگی!
  2. در پشت صحنه تولید کنسرو ماهی چه می گذرد؟
  3. ساخت ترازویی که میزان اضافه وزن شما را متناسب با قدتان اعلام می‌کند!
  4. کاشت قهوه ای در آفریقا که طعم لیمو شیرین می دهد!

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.